Obiectivul nostru este de a oferi servicii personalizate specificului si nevoilor firmei dumneavoastra la standarde de calitate profesioniste in domeniul financiar-contabil, fiscal si de resurse umane: contabilitate financiara si de gestiune, consultanta in domeniul fiscal, salarizare si administrare personal si nu in ultimul rand, consultanta privind managementul financiar-contabil.
Ce presupune contabilitatea completa:
- Depunerea declaratiilor si consultanta contabila imediat dupa infiintare;
- Inregistratea cronologica si sistematica a documentelor contabilein conformitate cu normele legale in vigoare prin intermediul programelor informatice;
- Instruirea administratorului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
- Evidenta analitica si sintetica a clientilor, furnizorilor;
- Evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii;
- Evidenta trezoreriei;
- Evidenta salariilor si a contributiilor aferente datorate bugetelor de stat
- Elaborarea balantei de verificare lunara si a balantei analitice;
- Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, stabilirea TVA de plata /recuperat;
- Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: (Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul de evidenta fiscala, Registrul de Incasari si Plati, Jurnale de TVA : Jurnalul de vanzari si Jurnalul de cumparari);
- Intocmirea decontului de TVA si depunerea lui in termenele legale;
- Calculul impozitului pe profit sau impozitului pe veniturile microintreprinderilor, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale;
- Calculul impozitului pe dividende;
- Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice;
- Supervizarea inventarierii patrimoniului la 31 decembrie;
- Intocmirea ordinelor de plata/ foilor de varsamant aferente obligatiilor de plata catre Bugetul de stat;
- Intocmirea si depunerea bilantului contabil;acordarea vizei de consultant fiscal
- Situatii financiare solicitate de stat, banci, statistica;
- Reprezentarea in relatiile cu organele de control Anaf, ITM
- Intocmirea de dosare de credite/ leasing
- Obtinerea certificatelor de atestare fiscala/ certificare constatatoare
- Raport lunar de activitate (Balanta de verificare si raport cu datoriile de achitat, trimis prin email).
- Redactarea contractelor de munca;
- Intocmirea dosarelor de angajare;
- Recomandari privind clauzele contractuale;
- Inregistrarea contractelor in Registrul de evidenta al salariatilor si transmiterea Registrului de evidenta al salariatilor (REVISAL).
- Intocmirea actelor aditionale, deciziilor de modificare, incetare, suspendare a contractelor de munca;
- Intocmirea fisei de lichidare, fisei fiscale, adeverinta vechime, documentelor pentru obtinerea somajului(dupa caz);
- Actualizarea informatiilor personale;
- Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- Incadrarea in conditii de munca (normale, deosebite sau speciale);
- Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, fara plata, concediu de ingrijire a copilului, etc.);
- Completarea informatiilor privind retineri din salariu in baza unor hotarari judecatoresti;;
- Asistenta la controalele reprezentantilor I.T.M.