Contabil Ploiesti

SC POMAROS COM

Contabil Ploiesti reprezinta pagina unde puteti gasi informatii utile despre Contabil Ploiesti: SC POMAROS COM.

 Business-plan-above-city_xxlSC POMAROS COM este o firma din Ploiesti, infiintata in anul 1998, autorizata de catre Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, inregistrata si la Camera Consultantilor Fiscali, care isi desfasoara activitatea conform legislatiei romanesti in domeniul financiar-contabil si fiscal, punand la dispozitia clientilor sai servicii complete de contabilitate si resurse umane.

Obiectivul nostru este de a oferi servicii personalizate specificului si nevoilor firmei dumneavoastra la standarde de calitate profesioniste in domeniul financiar-contabil, fiscal si de resurse umane: contabilitate financiara si de gestiune, consultanta in domeniul fiscal, salarizare si administrare personal si nu in ultimul rand, consultanta privind managementul financiar-contabil.

Suntem contabilul cat si consultantul dumneavoastra si incercam impreuna cu colaboratorii nostrii sa adaugam un plus de valoare afacerii dumneavoastra prin experienta si profesionalism. Pomaros Com va va ajuta sa beneficiati de expertiza unei echipe profesioniste (formata din economisiti, experti contabili si consultanti fiscali) capabila sa va ofere servicii complete: contabilitate completa, resurse umane, consultanta financiara si fiscala.

Sc POMAROS COM ofera servicii complete de contabilitate in Prahova si  Mun.Bucuresti pentru entitati de diverse forme juridice: societati comerciale cu raspundere limitata (SRL), societati pe actiuni (SA), persoane fizice autorizate intreprinderi individuale/ familiale organizatii non-profit, (ONG) si care isi desfasoara activitatea in urmatoarele domenii: productie, comert, constructii, agricultura, alimentatie publica, servicii consultanta externa, IT,servicii.

Contabilitate completa

Obiectivul nostru este de a oferi servicii personalizate specificului si nevoilor firmei dumneavoastra la standarde de calitate profesioniste in domeniul financiar-contabil, fiscal si de resurse umane: contabilitate financiara si de gestiune, consultanta in domeniul fiscal, salarizare si administrare personal si nu in ultimul rand, consultanta privind managementul financiar-contabil.

Ce presupune contabilitatea completa:

  • Depunerea declaratiilor si consultanta contabila imediat dupa infiintare;
  • Inregistratea cronologica si sistematica a documentelor contabilein conformitate cu normele legale in vigoare prin intermediul programelor  informatice;
  • Instruirea administratorului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
  • Evidenta analitica si sintetica a clientilor, furnizorilor;
  • Evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii;
  • Evidenta trezoreriei;
  • Evidenta salariilor si a contributiilor aferente datorate bugetelor de stat
  • Elaborarea balantei de verificare lunara si a balantei analitice;
  • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • Intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, stabilirea TVA de plata /recuperat;
  • Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: (Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul de evidenta fiscala, Registrul de Incasari si Plati, Jurnale de TVA : Jurnalul de vanzari si Jurnalul de cumparari);
  • Intocmirea decontului de TVA si depunerea lui in termenele legale;
  • Calculul impozitului pe profit sau impozitului pe veniturile microintreprinderilor, dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor in termenele legale;
  • Calculul impozitului pe dividende;
  • Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice;
  • Supervizarea inventarierii patrimoniului la 31 decembrie;
  • Intocmirea ordinelor de plata/ foilor de varsamant aferente obligatiilor de plata catre Bugetul de stat;
  • Intocmirea si depunerea bilantului contabil;acordarea vizei de consultant fiscal
  • Situatii financiare solicitate de stat, banci, statistica;
  • Reprezentarea in relatiile cu organele de control Anaf, ITM
  • Intocmirea de dosare de credite/ leasing
  • Obtinerea certificatelor de atestare fiscala/ certificare constatatoare
  • Raport lunar de activitate (Balanta de verificare si raport cu datoriile de achitat, trimis prin email).
  • Redactarea contractelor de munca;
  • Intocmirea dosarelor de angajare;
  • Recomandari privind clauzele contractuale;
  • Inregistrarea contractelor in Registrul de evidenta al salariatilor si transmiterea Registrului de evidenta al salariatilor (REVISAL).
  • Intocmirea actelor aditionale, deciziilor de modificare, incetare, suspendare a contractelor de munca;
  • Intocmirea fisei de lichidare, fisei fiscale, adeverinta vechime, documentelor pentru obtinerea somajului(dupa caz);
  • Actualizarea informatiilor personale;
  • Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
  • Incadrarea in conditii de munca (normale, deosebite sau speciale);
  • Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, fara plata, concediu de ingrijire a copilului, etc.);
  • Completarea informatiilor privind retineri din salariu in baza unor hotarari judecatoresti;;
  • Asistenta la controalele reprezentantilor I.T.M.

 

Galerie foto