Contabil Satu Mare

OROSZ CONTAB INTERMED CONSULTING

Contabil Satu Mare reprezinta pagina unde puteti gasi informatii utile despre Contabil Satu Mare: OROSZ CONTAB INTERMED CONSULTING.

Grupul de firme care reuneste sub acest nume o echipa de profesionisti (personal angajat si colaboratori), economisti, experti contabili si contabili autorizati membri CECCAR, vine in intampinarea oamenilor de afaceri si a intreprinderilor de toate marimile, oferind un sprijin considerabil intreprinzatorilor din toate sferele de activitate in rezolvarea unor probleme cu cel mai mic consum financiar si de timp, intelegerea corecta a noutatilor legislative.

Serviciile noastre constau in: contabilitate, consultanta contabila si fiscala, servicii in domeniul resurselor umane, si se extind si asupra unor arii invecinate cum ar fi modificari la actele constitutive ale societatilor comerciale, infiintari societati comerciale, persoane fizice autorizate (PFA), intreprinderi individuale si intreprinderi familiale, organizatii nonguvernamentale (ONG), din dorinta de a rezolva cat mai multe probleme cu care se confrunta oamenii de afaceri.

Astfel venim in sprijinul societatilor pentru care tinem evidenta contabila, si tinem evidenta contabila a societatilor pe care le infiintam daca suntem solicitati pentru aceasta misiune.

Suntem capabili sa oferim servicii personalizate in functie de nevoile clientului, preluand sarcinile operative si degajand timp pretios pentru societati si avem abilitatea de a identifica oportunitatile de afaceri in randul tuturor clientilor nostri care isi pot oferi servicii incrucisate si din acest motiv actionam ca un mediu permisiv si inteligent de reclama intre afaceri si intreprinderi care -fara sa stie, sunt complementare si prezinta avantaje reciproce.

Punem un accent deosebit pe reprezentarea completa a clientilor nostri. In plus, serviciile noastre sunt indreptate permanent si exclusiv catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii clientului.

In ceea ce priveste codul de etica profesionala al OROSZ CONTAB INTERMED CONSULTING, interesele clientului vor constitui intotdeauna o prioritate.

In munca noastra de fiecare zi suntem ghidati de grija de a informa clientul in mod corect si de a il anunta la timp despre modificarile procedurilor din domeniu.

Garantam contractual confidentialitatea informatiilor comunicate de client sau obtinute pentru un client, chiar si dupa incetarea raporturilor de colaborare.

Am luat fiinta in anul 2004, oferind servicii de contabilitate, iar - din dorinta de a oferi mediului de afaceri satmarean si nu numai - o gama cat mai diversificata de servicii, ne-am extins aria serviciilor si in domeniul infiintarilor de societati comerciale si modificarilor actelor constitutive a celor existente,in resurse umane si alte servicii auxiliare.

In prezent tinem evidenta contabila la peste 80 societati comerciale si organizatii nonguvernamentale, si avem la activ infiintarea unui numar insemnat de societati si modificari efectuate la actelele constitutive a unui numar si mai mare de societati deoarece pe parcursul misiunii de tinere a contabilitatii aproape fiecare societate are de efectuat modificari de tipul celor enumerate la serviciile noastre. Totodata oferim servicii complete in domeniul resurselor umane, reprezentare in fata organelor de control atat la sediul acestor institutii cat si la sediul societatii noastre dupa caz . Servicii de consultanta fiscala si contabila oferim atat societatilor carora le tinem evidenta contabila cat si societatilor pe care le infiintam, pentru acestea din urma acest fel de servicii s-au dovedit a fi deosebit de utile in luarea unor decizii in ce priveste vectorul fiscal (incadrarea unitatii la infiintare ca platitor sau neplatitor de TVA, platitor de impozit pe profit sau platitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor), in urma unor discutii purtate in legatura cu activitatea ce urmeaza a fi desfasurata.

Dispunem de cele mai bune conditii necesare executarii serviciilor:

Sediu in centrul orasului in apropierea institutiilor importante, Directia Generala a Finantelor Publice, Trezoreria, Casa Judeteana de Pensii, Finantele Publice Locale, Primaria, Consiliul Judetean, sedii ale unor banci.
Posibilitatea deplasarii in vederea reprezentarii societatilor in toate punctele orasului cu autoturismul propriu al societatii, Inspectoratul Teritorial de Munca, Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca, Casa de Asigurari de Sanatate, Directia Muncii, Oficiul Registrului Comertului.
Birotica si tehnica de calcul adecvata, utilizarea internetului, fax, telefonie fixa si mobila, utilizarea de programe de legislatie, si a mai multor programe de contabilitate (cele mai utilizate in oras).

Personal calificat si specializat pe diferite operatii, si contracte de colaborare cu diferiti specialisti.

Galerie foto