Daca te afli intr-una din situatiile de mai jos, ai ajuns exact unde trebuie:
- Te afli in situatia de a efectua o TRANZACTIE IMOBILIARA?
- Vrei sa CUMPERI sau sa INCHRIEZI un apartament sau o casa?
- Esti proprietarul unui imobil si doresti sa publici un ANUNT DE VANZARE sau INCHIRIERE a unui apartament, teren sau sau a unei case?
Nicio tranzactie de vanzare-cumparare, inchiriere sau receptionare a unei cladiri noi nu se va putea face in lipsa certificatului energetic, potrivit unui proiect de lege pentru modificarea Legii 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor.
La incheierea contractului de vanzare-cumparare proprietarul are obligatia de a transmite certificatul, in original, noului proprietar. Pe site-ul nostru vei putea gasi tot ce va trebuie inainte sa porniti la drumul obtinerii certificatului energetic. Cele mai importante informatii sunt legate de:
- pretul eliberarii unui certificat energetic
- actele necesare efectuarii auditului energetic
- pasii pe care trebuie sa-i urmati pana in momentul eliberarii
Actele necesare eliberarii certificatului energetic
Gasiti mai jos lista cu documentele de care aveti nevoie pentru eliberarea certificatului energetic. Este bine ca sa tineti o evidenta clara a documentelor pentru a nu avea neplacerea ca printr-o neconcordanta a unei date sau a unui nume, sau mai rau, prin lipsa unui document, sa nu vi se poata elibera certificatul energetic dorit.
- plan(cadastru) apartament / casa / cladire pentru care doresti sa realizam certificatul energetic.
- adresa corecta si completa a proprietatii.
- detalii cu privire la peretii exteriori; planseul inferior; planseul superior; tipul de tamplarie exterioara.
- anul in care a fost executata cladirea/ apartamentul / casa pentru care se face certificatul energetic.
- destinatia cladirii / apartamentului / casei pentru care se face certificatul energetic (vanzare, inchiriere, receptie terminare lucrari casa).